Cause I have the time of my li hi hife

Hemma från jobbet ser jag att jag har fått reklamkommentarer på min blogg....
Den bästa var "Intressant blogg du har" . Eh. Ha Ha ?!  Som om Denna Blogg skulle vara Intressann? Det är ju bara en himla massa ägg till frukost liksom...  Och kiss och bajs...

Nåja, jag tackar för massreklamkommentaren men det är inte dagens bästa komplimang. Nej dagens bästa komplimang är det faktum att Björn vill ha en supakväll med mig och lista låtarna som skulle vara med i våra liv om livet var en musikal. Cause I have the time of my li-hi-hife ska vara min låt när jag är lycklig. Haha! Denna kväll måste bara bli av!

Med andra ord, en trevlig dag på jobbet!
Nu ska jag döööscha och sen ska jag hämta Liiiiiinaaaaaa! Ooooj vad klockan är mycket!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0