Har inget gräs. Har inget pulver. Har inga jeans. Har ingen kvart.

Dagens arbetspass bestod av en springtur till pappershållaren varannan minut eftersom jag var så snorig. Herrejisses vad förkyld jag har blivit. Har ingen röst, världens täpptaste näsa, värkande huvud, hostig and so on. Får bara hoppas att jag slipper undan från febern för jag har sjukt mycket planerat det här lovet. Typiskt.
För övrigt var det 9 väldigt trevliga timmar som gick sjukt fort. Gillar det där bygget mer och mer för var gång jag är där.

Imorgon har jag stora planer. Först ska jag och Sofie till Linköping och shoppa. Jag har en lång lista på saker som ska köpas inför Italien och vill dessutom skämma bort mig själv med lite fräscha vår/sommar-kläder i garderoben.
Efter det tar vi med Jenny och grillar hemma hos Sofie. :) Efterlängtat!

Nu tänker jag sova, jag har hört att man ska bli frisk av det. Tyvärr måste jag försöka att gå upp i ottan eftersom jag har 3 svenska c-uppgifter att skriva. Kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0