vår tupp är död vår tupp är död

Jaaameehendå
Det här var antagligen bara onödigt. Att blogga just nu, för jag har verkligen inget på hjärtat.

tänkte bara säga hej hej min kära bloggläsare! du är fruktansvärt snygg idag!
och ikväll är du hjärtochstjärterligt välkommen på konsert i folkungaskolans aula. 19.00.
det kommer vara kör och även lite skönsång av mig och min kråka som sitter i halsen, kompat av en fantastisk pianist vid namn Frida och en fantastisk violinist vid namn Fanny. AWSOME! 

Jag tror jag ska ta fram min termos och verka skogsmullig. jag får ju inte ge upp tedrickandet! ska dränka kråkan




Kommentarer
Postat av: alexander

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, TERMOS!! Nu känner jag verkligen för att gå på skogspromenad och sedan sätta mig på en sten och dricka varm choklad ur en teermoooosss!! Hänka?

2010-09-29 @ 16:44:31
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0