This is my friday

Då var det bara att ladda om då.
Jag blev lite sleten av religionsprovet, käre verlden. Tre asstora frågor och man fick skrivkramp efter första. Jag gillar inte riktigt sådana prov som bara består av diskussionsfrågo,, jag tycker det är mycket bättre med mer frågor alá "Vad hette Buddha?" där det finns en linje man får skriva svar på: Siddharta Guatama

(erkänn, ni blev imponerade av mina buddhismskills!)

Jaja. Nu ska jag åka och steka/sälja hamburgare och det ska faktiskt bli lite skönt. Även om jag skulle vilja se på idol så gör det inget att skramla ihop lite pengar i dessa tider. För jag vill åka till London och Göteborg.


näämen
nu måste jag åka!

ha en trevlig fredagskväll hörreni!!

Kommentarer
Postat av: empan

Sv;

Det känns som det ibland....

2010-09-24 @ 18:24:48
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0