No hockeypuck I hope

Nu är det bara 3 timmar kvar av mitt älskade onsdagshål. Planen var att gymma även idag, men eftersom jag knappt kan röra mig normalt pga all träningsvärk skippar jag det och drar mot bibblan. Där blir det plugga massa religion och kanske att man köper sig en kaffe. För sen är det ju kör till tjugo i 5 och efter kören är det julkonsertsmöte en evighet! men det är kul och jag gillar faktiskt skolan. Varje dag kommer man hem på bra humör och nu i skrivande stund får jag lite pirr i magen. Jag älskar verkligen mina esteter! Livets stora förälskelse skulle jag tro!

Fast jag gillar inte allt med skolan, typ skolfotografering. Idag var det skolfoto och jag som aldrig blivit bra på ett sådant känner hur det här också kommer bli asfult. Men. Vi går i trean, det är sista skolfotot EVER och jag fick sitta i en skön soffa och mysa med en sjuk Gabbe. Så lite okej tror jag det blir, så länge ingen hockeypuck är med i bilden.

Och nu när jag har bekänt om hockeypucken tycker jag vi lämnar den för all framtid. I'm moving on!!
Det borde alla göra!! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2010-09-22 @ 21:35:45
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0