Mr Awsome

Hejhejhåhå

Vilken dag det har varit hörreni!
ganska ointressann till en början, men sen rev jag upp mina strumpbyxor (självmord att ha 20 den på sig!) och dagen blev helt plötsligt en höjdare med friskispass på ensemblen och Hare Krishna-besök. Jag är ju en sådan där människa som tycker det är hemskt intressant med religion så det var kul att få besök. Dock levde det inte riktigt upp till förväntningarna. Vi hade för lite tid för fördjupning och ingen tid alls att fråga och diskutera. Framförallt ville jag veta mer om deras vardag och inte bara om vad Krishna är. Jag har hört om Krishna-besök där de har med bjällror, ber, sjunger sånger osv, men den här mannen hade inget med sig och efter det här besöket känns det som om jag vill veta massa mer, se mer!!!!

Efter Hare Krishna Hare Hare blev det mot stan för att möta upp Brad Pitt. Goda vännen och jag gick till Steves där vi satt i närmare 3 timmar och pratade life and stuff. Hur awsome som helst. Alexander är bra och jag är glad att vi fortfarande håller kontakten!!
Jag hade tänkt att fota honom idag, men då jag glömde det kom jag på nödlösningen att lägga upp en gammal bild. Tror ni inte då jag sätter mig vid pappas dator där det inte finns några bilder? MEN! Tro inte att du slipper undan Alexander! höhöhö


Nu ska jag plinka lite piano. Har visst lovat att sjunga några sånger på en gudtjänst på söndag. Bra att jag förberett mig? Jag kanske ska sjunga Hare Krishna-låten?

Kommentarer
Postat av: alexander

HAHA, karin! jag tänkte samma tanke. "nu måste jag fota henne och lägga upp bilden på bloggen!" vi är skadade!!

2010-09-18 @ 01:59:16
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0