I'm lost

från något borttappat till något annat...
... borttappat.

Grejen är den att jag inte hittar mina snyggisskor! Jag hade de senast på mig i lördags och är 89 % säker på att jag la ner skorna i väskan innan jag åkte hem från Frida. Sen har jag ett vagt minne av att jag packade upp de ur väskan och slängde dom på golvet i mitt rum för jag hade bråttom och skulle packa träningsväskan.
Men. Nu är det som så att jag inte kan hitta dom alls faktiskt. Jag har letat igenom varenda vrå, städat rummet och garderoben, letat i hallen. Alltså. De finns inte?!

Så, vem har tjuvat mina skor???!
Hur många gånger måste jag säga att det inte är okej att ta mina saker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0