I will try to fix you

Saker och ting fixar sig.
Jag blir glad.
Mina mentorer är bäst och ensembleproblemet löste sig utan att jag ens behövde säga till om det och verka som en besserwisser.
Heter det så föresten? stavas det så?

b e ss e r w i ss e r?

Och ont har jag också. Jag har inte tränat sen i maj, så det kanske inte är så konstigt att jag är död i hela kroppen efter gårdagens afropass?! Jajjemän mina kära läsare. Äntligen har jag slagit hammaren på spiken och köpt ett träningskort på Campus, men jag kunde inte berätta det eftersom jag blev så tagen av ensembleskiten.

Nu är jag aspepp! Jag ska bli duktig på att träna! Som min danslärare sa (javisst, vi dansar nu i trean!): Det är inte långt tills nästa sommar!
Så screw you träningsvärk. I'm gonna wiiin!!!

Ciiaaao

Kommentarer
Postat av: emelie

ensembleproblem? :/

<3

2010-09-07 @ 15:07:39
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0