I love this man

Om jag skulle läst kursen arrangering skulle jag körarra den här låten. Det planerade jag hela sommaren när jag körde bil, hur stämmorna skulle låta, nyanser, instrument osv. Nu vågar jag inte göra något sådant, för jag kan inte. Har aldrig arrat nåt i hela mitt liv och lär inte göra det heller. Men nu vet ni att om jag skulle kunna arra skulle den här låten bli utvald. I just love this man, I love this song! Men jag hittar inte min skiva, som är världens bästa "lyssna-på-i-bilen-och-sjunga-galet-mycket-med-till-när-ingen-sitter-brevid-en-i-passagerarsätet"-skiva.
Jag ska ta och leta fram den, typ snarast!



Mika - Love today

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skrev att vi var tre stycken som sa ungefär samma sak i tingsrätten men att han ändå nekade till brott.

Sa att jag tyckte att det var sjukt.



Men den anonyme kände förmodligen den åtalade och då kan jag förstå att den anonyme blir upprörd.

Men jag har ju aldrig skrivit ut ett namn så dom har ju ingenting att klaga på.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2010-09-21 @ 22:47:01
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0