awsomeness

Konserten i Norrköping gick ganska bra tror jag. Jag kände mig glad efteråt, för jag älskart verkligen. Det här med att gå Estet på Folkungaskolan borde alla göra. Ha körkort och köra glada människor. Efter konserten blev jag verkligen helt hyperövergladlycklig. När körklänningen hade åkt av och det var dags att lämna staden ringer Sofia och undrar vart jag är. Sen får jag träffa henne några minuter utanför Hörsalen och krama om henne. Hon sa att hon sett slutet av vår konsert och att vi var bra. Det borde vi ta som en komplimang från en De Geer-snobb! ;)


Jag saknar dom så, mina små vänner.
Det räcker att de bor i Norrköping för att det ska kännas långt bort.
Fatta då att det är på andra sidan Universum om man bor i Åre som Matilda gör :(
För de är finast och jag vet att jag redan haft ett bilderegn på dom tjejerna idag. Men det kommer ändå en till bild på Sofia. Jag tycker om na ganska grovt.

Fin fin fin fin fin fin fin fin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker så stört mycket om dig Karin! Helt sinnessjukt mycket faktiskt! Du förgyllde min dag med, vi träffas alldeles för sällan och det måste bli ett slut på det!

Du är finfinfinfinfinfin!!!!!!!! <3<3<3

2010-09-26 @ 02:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0