what's in da box?

vissa saker får man leva med alltså.
Exempelvis att vi inte har någon hemtelefon (för vi är så galet moderna och har tagit bort den) plus att jag bor i en box. Fast det sistnämnda gör jag inte, min post går bara till en box för jag bor i ett hus på en gata. Men det här lilla samhället är så litet och postgubbarna (öh vad heter det?) är tok för lata för att lägga posten i 100 brevlådor, så istället lägger dom posten i boxar samlade på ett ställe.


ville bara förtydliga det sista med boxarna, för vissa hakar upp sig ibland.
sen vill jag förtydliga att jag har skype, för er som inte kan ringa till mobiltelefonen. säg bara till så loggar jag in!
(inte alls riktat till beccis...)


puss hej nu måste jag bära ner all min smutstvätt. får finbesök imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: beccis.

HAHAHHAHAA!

Alltså Karin, du är så rolig!

Jag har alltid undrat över din brevlåda faktiskt... Skönt att få det ur huvdet!



Är du hemma på lördag? Ska vi bestämma en tid för Skype? ;)

2010-10-15 @ 00:01:44
URL: http://bexxol.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0