Usch och TVI!

Det här blogginlägget skapades idag i  mitt huvud när jag befann mig på jobbet.
Jag var placerad en stund i matsalen där jag sopade upp alla pommes och snusar folk slängt på golvet. Kunde inte låta bli att bli äcklad.  VEM spottar ut sin snus på golvet???!! Det är ju lika vidrigt som om man skulle spotta saliv på golvet, och vem gör det egentligen?


Jag fattar verkligen inte då detta är ett väldigt vanligt fenomen. Bara för att Mcdonalds är en allmän plats där någon annan städar måste man väl inte vara så VIDRIG?  Eller brukar folk verkligen spotta snus hemma på golven?

Jag blir så äcklad!!!! Funderar på att besöka alla snusspottare och ge igen. Lägga salivpölar inom varje kvadratmeter. Det skulle ni tycka om va? va va va?!











Kommentarer
Postat av: Lovisa

I min skola hittar man snuspluttarna på väggarna..

2010-10-31 @ 09:01:50
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0