think you better knock knock knock.

ÅH! Ikväll är jag glad! Jag har nämnt det, men jag nämner det igen. Jag älskar att gå estet. Jag älskar att stå på scen och sjunga. Jag älskar min klass. Jag älskar mina tjejer. Jag älskar att jag älskar min vardag, för den är aaawsooome!!!

Jag älskar att jag har  antagligen världens bästa mentorer som fixade min drömensemble, trots krånglig tjej som jag är. Det har varit så kul, den här kvällen med paljetter och benvärmare har varit så himla rolig! :)

På tal om mentorer så var Johan så himla snäll mot mig idag på min pianolektionen. Han började med att han hade tänkt på mig nån gång och tyckt att det var så häftigt att jag har utvecklats så mycket sen i ettan. blablabla, känns som om jag hittat min roll, blablabla, tar bra ansvar med allt sekreterande, blablabla, vågar visa vad jag tycker, plus en massa annat bajs som var värsta självförtroendekicken. Jag måste få säga det. Johan och Torch är världens bästa mentorer. Kommer antagligen sakna dom lika mycket som klassen sen.

Nu åter igen till kvällen (jag känner att jag är bra på att spåra ur...). Dagen till ära blev snyggensemblen pudlar och just nu känner jag mig som en prinsessa. Eller som om jag ska på kalas eller lågstadiedisco. Jag tror jag ska köpa mig en krustång, för så här fin vill jag känna mig varje dag!

Bilder på kvällens discooutfit kommer senare ikväll eller någon annan dag. För jag ska hinna packa väskan tills imorn. Då blire hem till Amandas stuga med resten av tjejerna för att äta kräftisar, skitsnack, badtunna osv. Gillartttt!
CIAO 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0