så mycket bättre

första gången jag är nöjd med ett skolfoto. som Helena skrev på facebook "På tiden att det hände i trean..." Haha! Känner mig  lika mystisk som Mona-Lisa på det enskilda, och vem vill inte se ut som Mona-Lisa? Ni har väl hört talas om hennes leende? ;)

Det enda som jag är missnöjd över är att mitt hår ser kort ut på klassfotot trots att det är sjumilakliv långt. eller det är det ju givetvis inte, men har faktiskt aldrig haft så här långt hår förut. Scoore!


jag älskar datorns webcam. med den kan man roa sig all night loong!








Ni är bäzt i hela världen trots att ni är spegelvända.

Som Ted Gärdestad sjunger.

men det blir bättre om vi är tillsammans
så mycket bättre för oss allesammaaaans.
så mycket bättre för o-o-oss.
duredududuuu duredududuuDu dudududuDuudurududududu.



Kommentarer
Postat av: Elvira

Fiina faddrar! :D<3

2010-10-18 @ 21:11:56
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Lina

Och nu tjuter jag.

<3

2010-10-18 @ 22:18:41
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0