Kaffe gör under!

Vilken dag. Vilken dag...
På mitt aslånga hål åkte jag till Campus för att träna. Snacka om effektivitet.... eller inte. Var så galet trött, men lyckades "träna" sisådär 40 minuter tills jag fick världens äckligaste huvudvärk, gav upp och åkte till biblan. Där satte jag mig i en av de sjukt sköna fåtöljerna, lyssnade på ljudbok och somnade. znark! Missade en halvtimma av ljudboken...
När jag gick tillbaka till skolan var jag serious helt död. Jag ville verkligen inte ha kör i en halv evighet plus julkonsertmöte på det. Behövde kaffe. Hela kroppen skrek efter kaffe. Ni vet som i Sunes sommar. Mitt hopp levde på Dart, som såklart var stängt pga Muf. Allvarligt talat. jag. ville. dö!

Då kom Frida på den bra idén att ge mig en panodil och sedan leta upp någon med bil. Jonathan blev offret och vi åkte rally till Statoil där vi köpte varsin latte. Visst att det inte är så mycket kaffe i en latte, men sedan när vi kom tillbaka till skolan var jag på mycket bättre humör! kören var rolig, alla var asflum och Linnea var jätteduktig på att leda den. Efter ett tag började kaffet verka och tjejen med världens äckligaste huvudvärk mådde awsome.  Kaffe är magiskt!

Men sen blev jag assur igen på julkonsertsmötet. Seriöst, vi hugger huvet av'na!!!! Men sen blev jag glad då vi spatserade ner till Rese och jag fick snacka lite skit med de andra som tack och lov tycker och tänker likadant som jag.  Sen skrev jag och Lina en sång om Linköping.  Melodi: I denna natt blir världen ny.
Vi spelar in den nångång vetja så bjuder jag på den här!

Om en halvtimma börjar Grey's och innan dess måste jag hinna spela fiol. Skulle vilja dricka lite kaffe, men då lär jag antagligen inte kunna sova sen. Förlåt för att det blev låååångt.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Lina

Linköping ligger så ödslig och grå.

Karin och Lina dom samlas ändå :D



Jag gillar långa inlägg Karin :D

Puss! <3



(Jag är med på halshuggningen också!)

2010-10-20 @ 22:31:48
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0