Hej

Saker som gör att 8 timmar på Donken går fortare...

* Snygga killar som man känner igen och tror man känner. För då står man och tänker minst en timme på varför jag känner igen honom... (utan framgång dock denna gång och då blir man sur. men ändå)

* Personer med Peace- and loveband. Då får man lust att få ett ryck och säga: heeey jag var också där!!! och helst tillbringa resten av timman med P&L-snack. Så funkar det ju inte riktigt, men man blir lite nostalgisk alltså. Säger det fortfarande. Peace and love var nog det bästa evah!

* Roliga personer som skriver kontsiga saker som underskrift på kvittot. Typ: HEJ! Alltså. Det blir man så glad av!!!!  :) :) Då står man och fnittrar minst en timme (och i mitt fall så sparar man kvittot och sätter upp det på väggen....)

Annars så hände inte så mycket skoj. Men helt okej lixoooom. Det är de små sakerna som gör det!
Nu ska jag se fransk film med mamma. Kultur kallas det enligt pappa.
TJOFF.


Ps. skojade om kvittot. jag fick inte behålla det :( :(
så gjorde jag det ändå ;ppppPpppppPPppPppPP

Kommentarer
Postat av: Lina

* Roliga personer som skriver kontsiga saker som underskrift på kvittot. Typ: HEJ! Alltså. Det blir man så glad av!!!! :) :) Då står man och fnittrar minst en timme.



HAHAHHAHAHAHAHAH :D :D :D Det ska jag ALLTID göra efter detta inlägg :D

HAHA :D

2010-10-10 @ 23:34:53
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0