hej så fint jag spelar tretakt åttondelar, en och två och tre och en och två och tre.

Jag tog med mig Lina hem igår och det var verkligen lyckat. Vi bakade godaste äppelkakan med vaniljsås i, slöade ett tag tills vi åkte in till Mjölby. Jag kändes Linas besvikelse då hon aldrig fick se Johan Palm, men å andra sidan fick vi se Emmies, Carls, Kimmes och Davids ASBRAIGA band. Med tanke på hur kort tid de har hållt på kan jag bara föreställa mig hur sjuuukt bra de kommer bli! Yeah!

Efter det åkte vi hem, tittade på Idol (inga tårar av Lina, tyvärr!), kröp ner i sängarna och pratade skit i några timmar!

Nu ska jag göra lite PA, ringa några tfnsamtal (ta ett djupt andetag. hatart), spela lite fiol och plinka på pianot. På någon timma typ, för sen ska jag till Linköping ikväll och ha middag med Frida och Alva.
Den här helgen gick från fullbokad - inställda planer - småpanik för jag inte ville sitta hemma helga helgen - fullbokad. Förutom imorgon då, men då kanske jag slår slag i saken och tränar. Tänka sig!


bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är allt bra du Karin.

<3

2010-10-16 @ 16:30:02
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0