håller mitt ord

för länge sen när jag träffade Brad Pitt skrev jag i bloggen att ni skulle få en bild på honom.
men så blev det liksom inte plus att jag glömt fota båda gångerna vi setts på sistone. Men idag hittade jag den här bilden.

Den togs för två år sedan och ser minsann normal ut.....  Elllller?
Blir typ rädd för Brad Pitt . Förstår att jag vill gömma mig bakom när han ser så hotfull ut.
Fotograf? No idea. Möjligtvis och antagligen Gustav Cheekforest, men osäkert. hmf.

whatevah. GLAD HALLOWEEN!






Och jag suger! varför sover jag inte ?!?!??!?! MÅSTE SOVAAAAA! Är ett vandrande lik nu för tiden. Gosh!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅH! DEN DAGEN! Eller natten.... Så himla KUL!!

2010-10-28 @ 06:36:34
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Alexander

HAHAHAHHAHA! Vilken hideous jacka det där var! Fy attan! Men fint minne - ja! Och jag vill träffa dig igen! Och igen och igen!

2010-10-28 @ 17:13:13
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0