dax att gasa på lite?

Jag och Atefeh ska spela den här på någon konsert i december.
Hehe. Jag kanske måste ligga i lite. För när jag spelar den just nu går den i halva tempot... höhö. Okej inte riktigt... meen eh, typ.

Men, det man älskar med Bach är ju att han aldrig skrev ner hur fort/sakta saker ska gå. Så vem vet, Atefeh och jag kanske vänder på steken och gör världens softaste version av den.

Sniggve iaf. Jag gillar Bach!


Hilary Hahn - Bach Concertos - BWV 1043, "Double" - 1. Vivace


Kommentarer
Postat av: fanny

Hilary Hahn spelr alltid allting så jäävla fort så det är inte ens nån idé att försöka spela så ju xD

Ni kommer göra det skitbra ju :)

2010-10-09 @ 13:55:57
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0