alouette

Behöver nog ännu en kaffe om det här ska funka.
Jag vill hem till min säng!!!! Frrruktansvärt trött! Alva sa tom att jag såg trött ut, inte den roligaste saken att höra för då är det illa.

Men onsdagar är värsta dagen i veckan. Långt hål mitt på dagen och jag slutar en kvart för sent så jag hinner inte med den bussen jag vill hinna med. Alltså måste jag vänta två timmar på nästa.
Sen är jag lite sur för mina lördagsplaner sket sig. Alltså verkligen. Så nu har jag ingenting att göra under hela helgen (för jag var dum och bytte bort arbetstider). Hör av er om någon vill hitta på nåt, för jag tokvägrar att sitta hemma hela helgen! Är det någon som ska dansa? för isådanafall är jag på!!!!

Nej! nu börjar kören. för en minut sen faktiskt.
måste springa upp på femhundraplan. yepp FEMHUNDRA.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0