tradition

jag och mamma har en höstlovstradition. vi brukar åka till tranås och bara mysa.
det gjorde vi idag. vi åkte dit och gjorde stan, tittade in i alla små mysiga butiker och lyckades få några påsar hem.
jag köpte tre små vintagelyktor som just nu lyser här brevid mig. sen blev det en kofta som jag tänkt att bo i hela hösten/vintern, för den är mysigaste någonsin.
Vi käkade lite kinamat och besökte även mormor och morfars grav där vi tände ljus. 

Nu är jag helt slut så det känns bra att det är filmdax. Mamma och jag hyrde 5 filmer som vi tänker plöja den här veckan.  Till det är det uppdukat minipizza och vin. Får jag gissa att jag kommer bli den som somnar i soffan ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0