this is funny

Fanny kommenterade på ett inlägg om vi har mycket att göra i skolan?
Jag tänkte vara sådär tråkig, ni vet, en sådan som skriver om allt man ska göra.

Heh.

Måndag: dansförhör.
Tisdag: Svensk nationellt muntligt ryktas det om, men i min almanacka står det att det ska vara om två veckor ? eh
Onsdag: Nationellt prov i svenska. skriftlig. + matteuppgiftinlämning
Torsdag: Fördjupad Kultur- och musikhistoriaprov
Fredag: Islamprov
Lördag: PA.
Söndag: Jobb
Måndag: Fiolkonsert.


så den här söndagen är jag lite stressad. plus att jag ska på konsert ikväll. he he. KÖR HÅRT!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Javisst ja.. nu kände jag helt plötsligt igen mig. Ehe. Jag har ju också allt det där. Allt. Till och med fiolkonserten... visste inte att du skulle va med?! Kul! :D

Men fyhelvete, var inte alls inställd på det där islam-provet..

2010-11-15 @ 08:46:25
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0