SUR

Jag blir så SUR!
Sur på pappa för att han kommer och säger till mig klockan 23.30 att jag inte får skjuts till tåget i morgon. Jag hatar att åka buss på morgonen. Framförallt hatar jag att få reda på det så himla sent, för det betyder att jag inte är inställd på att gå upp halv6! Speciellt denna vecka då jag är helt fruktansvärt stressad och det är torsdag imorgon. Världens längstaste och stressigaste dag. Jag börjar helt seriöst tjuta. Är så trött!! Vet inte vad jag ska ta mig till plus att jag hatar att jag är så värdelös som inte fattar hur man räknar ut när vissa blåsinstrument spelar ett klingande C.

DÖ.

Jag vill sova men jag hinner inte ens sova för jag ska gå upp om 5 och en halv timme. Det är inte sömn över huvudtaget. Det är bara en ännu tröttare Karin imorgon som kommer börja tjuta, igen.


Måste sova nu. Måste. måste. måste. måste.

Kommentarer
Postat av: Hanna

KARIN!! Jag vet precis vad du menar, jag hade det sådär i måndags kväll! Tänkte att mina föräldrar skulle vara snälla och låna mig bilen då jag fick smita från jobbet på tisdan för att ta mig till läkaren. MEN ICKE. Och jag var så trött och så stressad och HUNGRIG och tjurig och ledsen.



Men på nåt sätt så tar man sig igenom den där äckeldan efteråt. Och på nåt sätt så är det lite skönt att få tjuta av sig. Men fan vad sur man är på sina päron. (!)

2010-11-18 @ 00:15:02
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0