rufsig.

oj, det var dött på facebook!
jag antar att älskade es3a sitter och sliter sig i hårbottnarna nu.. det är iaf vad jag har gjort de senaste timmarna. Men nu var jag tvungen att ta en liten paus, checka läget och se om världen utanför fortsätter utan mig. Knappt att den gjorde det... he

Herregud, det är så mycket information om alla författare att jag inte vet hur jag ska hinna lära in mig allt. Jag är sämst i hela världen som aldrig kan planera pluggandet!!!


bild jag hittade från I donno.
måste till skolan och träffa bruden och de andra imorgon. PLEAAASE ÖSTGÖTATRAFIIIIKEEEN! svik mig inte! Imorn är det en viktig dag på alla sätt och vis. Kind of hate it. stupid. litteraturprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0