pappppas dator

vad gör man en lördagkväll när ens dator gått sönder?
nu är det försent att åka nånstans. det är för mycket folk i huset för att kunna plinka på pianot eller spela fiol. på den här datorn finns ingenting att göra. inga gilmore girls avsnitt. inga roliga bilder, filmer, spel. jag har redan läst ut en bok ikväll och orkar inte läsa mer. har dessutom redan läst allas bloggar. skulle titta på film om inte TVn var upptagen. FAIL.

alltså, hur klarade man sig på stenåldern utan sin egna dator ?!

jag önskar jag vore på halloweenfest ikväll i linkan. men jag glömde ärligt talat bort det och ingen påminde mig. kanske bäst eftersom jag jobbar 9 timmar imorn. pepp? nat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0