Neggokarin

Mitt namn är neggokarin och då måste jag få klaga på tillvaron lite.

Allt känns faktiskt ganska surt och jag skyller det på vädret. Snacka om deprimerad årstid, trots att snön är vacker och jag gillar att gå runt och vandra även när det är storm så klarar jag inte av det. Det ständiga mörkret när man har tusen saker att göra. Jag orkar aldrig att andas och har ständigt tryckande huvudvärk. Idag var den extrem, extremare än alla extrema huvudvärker denna veckan. Vet inte var jag ska ta vägen när det blir så, utan jag läggar mig bara över en bänk och blundar, hoppas att John Blund tar bort det onda.

Och även om man försöker så går det inte vara glada Karin hela tiden. Jag är ju inte glad. Det händer verkligen inget roligt nu överhuvudtaget. Jag känner mig mest som en snöplog som bara kör på för att komma till nästa destination: studenten.

Och nej, det stressar inte alls upp mig att man ska ta vägen nånstans efter studenten också...  nene.

Kommentarer
Postat av: alexander

jag gillar neggon.

2010-11-28 @ 15:05:04
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0