Mitt får. 18 år. snart

saker som gör mig lite gladare just nu trots att jag är väldigt trött och BORDE sova.

* STUDENTMÖSSAN ÄR BESTÄLLD!
och jag är FRUKTANSVÄRT PEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
211 dagar kvaaaaaar!!!!!!!

* JAG OCH JENNY SKA SE HARRY POTTA PÅ ONSDAG
det funkar inte annars. vi två SKA se HP tsm! bara är så! :D

* JENNY FYLLER 18 ÅR OM 13 MINUTER
funderar på att vara vaken tills dess och vara den första som skickar grattissms till världens nyaste 18-åring. Men jag är helt sinnessjukt trött så därför kommer jag vara en dålig vän.

 
Du är i vilket fall en fin vän. En bästan sådan.

Kommentarer
Postat av: jenny

ALLTSÅ!!! hahahahahhahahahahahahahah jäättefin bild!!!!! (INTE)

2010-11-11 @ 13:04:58
Postat av: Elvira

Nej jag längtar inte tills ni tar studenten! :(

2010-11-11 @ 15:00:06
URL: http://viiraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0