Lanvin

varför är alla celebriter så himla till sig över Lanvin? Det är det enda alla fashonistas skriver om

(nu borde jag räknas som en fashonista nu när jag också gör det...tihi)

Grejen är att jag fattar inte hysterin. Visst, vissa plagg är snygga, men så himla ovärt att man köper en klänning för 2000 spänn på H&M. Om jag hade 2000 spänn att lägga på en klänning skulle jag knappast gå till H&M  utan jag skulle gå till en mer fancy affär. Lanvin passar inte H&Ms image direkt trots att det är en "specialdesigner". H&M ska vara prisvärt och dit ska man gå när det garderoben krisar och plånboken skriker TOMT!

Jag har ju ändå inte råd, så jag ska väl inte bry mig....
jag vet bara att jag aldrig skulle ta på mig den gula kycklingdräkten :)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Karin? Vad är det du säger? Jag ääälskar det! Eller ja. Kanske inte prislapparna då.. Men allt annat!?

2010-11-22 @ 00:26:57
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0