Kings of convenience

Lite onödigt att sura, dagen började ju verkligen bra...

Ställde klockan på 8.30 för att jag skulle hinna med att vinna gilmore girls på tradera i sista minuten. Dock var datorn så seg så jag förlorade.. Istället för att gå upp och plugga som det var tänkt ställde jag om klockan och sov till 10. Vaknade. Ville sova lite till, sov till 11, gick  ner, tände en brasa och åt havrefras framför seventh heaven. Gillar det programmet starkt, satt och rös till barnens förnuftigheter.  Dock surade jag ihop för att jag inte är lika förnuftig och tar itag i pluggandet.

..... Får inte igång dansgrejen!!!! Det bara funkar inte!!!! Efter en kvart när får jag igång den så visar det sig att det är omöjlig dans att skriva analys om. Ascool men omöjlig! Inser då även att fb fortfarande inte fungerar, brasan har slutat brinna och det finns ingen choklad i skåpet.

Lyssnar på kings of convenience och dricker te istället.
Det här med att plugga har aldrig varit min grej...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0