jingalinga

Nu ska jag dricka fredagslatte med pappa och sedan ska jag göra mig redo för en fartfylld kväll.  AMANDA FYLLER JU 18 IDAG vilket innebär att alla älsklingstjejer är lagliga krogbesökare och ska för första gången tillsammans ha en utekväll! Ett besök på La Scala, sen Yngves/55an och sist någon stans att shaka rumpa. Då kör vi hej och hå!



Jag träffade förresten Sune och Veinis på tåget till och hem från skolan. På vägen dit väckte Sune mig med en smäll med hans vante när vi var framme i Linköping. "Tänk om du hamnat i Norrköping annars..." Haha! Cute!
Jag blir så himla glad, för jag har inte pratat med dom sen 9an, men nu den här hösten har de bevisat att de är lika konstiga som back in the good days när jag ville döda dom varje dag! :D
Idag så påpekade de att det var nåt nytt med mitt ansikte... HON HAR INGET SMINK PÅ SIG!
Score. Måste verkligen sminka mig nu! Nu börjar tiden rinna iväg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för att du var med Karin :D det var sjukt kul att fira med dej! Måste göras om när vi har lägenhet i stan ;)

2010-11-30 @ 11:51:28
URL: http://elsyamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0