I've been waiting for this so long

Haha! Gillar alla dessa patetiska människor som gör en massa fejkprofiler på fejjan. (det finns 22 stycken versioner av Ola Salo...!!!!)
jag ska prova att bli vän med allihop. kanske att jag hittar den rätte.

anledningen varför jag kom på idén att kolla är väl för att jag såg idolreprisen i morse där Minnah och Elin sjöng duett på Calleth you. Den var ganska dålig och jag skämdes endel, men samtidigt började jag tjuta lite ändå. bara för att det är den låten. you know. Den.


Kommentarer
Postat av: alexander

Jag är nog inte lika fanatisk som du men även jag satt där och mös. Kopplade bort deras sångröster och ställde in alla känslor som kommer med dennadära låten. Himla fint ändå!

2010-11-14 @ 23:34:48
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0