I'm invicible

morgondagen kommer inte bli en bra dag. jag känner bara på mig det.

1. dagen börjar med dans - jag har redan ont i kroppen.

2. efter är det matte - jag ligger sjukt mycket efter och orkar inte räkna ikapp.

3. det är auditon till några sologrejer på julkonserten och ingenting passar mitt röstläge, helt plötsligt blev solot jag önskade till en manskör.

4. det är fiolkonsert. jag hatar det mest i hela världen. Spela ett LÅNGSAMT stycke ENSAM med en pianist jag bara tränat med EN gång. vill spy bara jag tänker på det. Fatta vad jag kommer skaka! vibrato? nej. Storm? Ja!
Enda anledningen till att jag gör det är för jag ska få betyg i det. det känns bra ... TUMMEN UPP!

5. Mamma och pappa kommer inte vara med när jag skämmer ut mig - det brukar de alltid vara :(


Det bästa imorgon blir att sova hos min bror! Längtar redan tills jag får gå och lägga mig.
Eller så går jag och lägger mig nu och vaknar upp på tisdag. Funkar det?

Kommentarer
Postat av: emelie

Du kommer vara grym på konserten! Kommer tänka på dig.

Ses imorn <3

2010-11-22 @ 09:49:21
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0