Harry Potta!

Då har man sett den nya Harry Potter-filmen då. Samma dag som premiären då. Med en hiskeligt fin vän då.

Det var faktiskt ännu en jättebra HP-film. Väldigt kort dock, faktiskt, tiden bara flög iväg och det hände väldigt mycket hela tiden. Fast... eh, ändå kändes det som om att det inte hände så mycket.
Folk brukar säga att det enda de minns från boken är det där tältet, och det är antagligen det jag kommer minnas mest från filmen även om den var sjukt snygg, skickligt gjord och trion är lovely.
Jag skrattade väldigt mycket under hela filmen. Åt allt verkligen. Även sånt där som andra satt och grät åt. Bara för att det ibland blev en såndär pinsam, jobbig tonårsfilm. Som jag å andra sidan tycker om med Harry Potter att det har blivit. Man får följa med dom i det känslofyllda tonårslivet...

Bäst var att Ron och Harry verkligen inte ser ut som 18-åringar. Vadå hej vi är 22 eller nåt?? haha!

Nu. Back to work! Fast Stefan var chill och la upp provet på fronter och gjorde det till en inlämningsuppgift istället. Jo jag tackar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gissar att det som är mest händelserikt och värt att minnas är i andra delen...

2010-11-18 @ 07:32:28
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Fanny

OCH SÄG NU INGENTING MER OM FILMEN!! Vet iofs inte vad det skulle va eftersom man redan vet vad som händer, rätt svårt att va en spoiler då kanske.. men åhh vad jag längtar tills jag också ska se den!

2010-11-18 @ 10:28:50
URL: http://sommartid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0