everything's kiss n bajs

Det här känns ju inte alls kul. Vara sjuk, va är det för skit? Nu mår jag värre och är inte alls sugen på varken skola eller maskerad imorgon. Jag vet inte vad jag ska vara utklädd till längre för jag orkade seriöst inte sy några öron eller svans. Orkar nog inte gå. Orkar inte planera allt som måste tas med för det kommer innebära att jag inte kommer hem förrän på onsdag kväll. Måste dessutom hitta sovplats. Allt blir så komplicerat och jag oooorkar inte.

MEN imorgon ska vi ju prova mössor. Det vill man ju inte missa. Känna peppen!!!! Studenten är NÄRA! Det är den faktiskt och nu har jag insett att jag längtar så in i den. Can't wait!

Vill träffa Frida nu också. Jag vill höra allt om NY och vara avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0