en blogg om plugg har ni aldrig läst förut

jag kanske borde sluta blogga tills jag har något vettigare att skriva, men det är skönt att skriva på något annat ställe än word hela tiden... hä hä hä.

jaja.
jag känner redan att jag har bra koll på det mesta till veckans 2 prov. Morgondagens skriftligt nationella provet i svenska känns även det lungt. Alltså är det mest en fet matteinlämningsuppgift tills imorgon som spökar. Egentligen är den nog inte ens svår. Det är bara jag som är så himla trög och hatar matte.  såååå himmmmmmla tråååååkigt!

jaja! imorgon blir det nog en bra dag. jag har köpt lite godis och ska se HARRY P med JENNY P.

så här kan det se ut imorgon, för så här såg det ut sist vi såg harry p.
fast. så här kan det ju faktiskt inte se ut! då måste det bli sommar, jag måste bli rödmosig plus klippa håret! :S  Lets take a winterpic tomorrah. morra. morr. grrr. Like the bear!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, okej. Lite blogg också då ;)

2010-11-16 @ 21:31:58
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Mirjana

Fin blogg!

2010-11-17 @ 02:42:10
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0