det blir nog ingen top model ikväll.

nejnejnejnejnej!

jag bloggar inte alls.
jag skriver ju svensk nationellt tal.
(eh, idioter, som ni inte ser det eller?!)

jag är redan inne på min fjärde kopp tre och jag har spruckit kvällsplaneringen för länge sen.
trots att jag inte varit inne på fejjan mer än en gång så gick det inte att göra sv muntliga på en halvtimma som jag hade trott. Det är inte ens tråkigt, men jag är stressad (och kissnödig) över allt annat som händer den här veckan. Jag måste hinna med att spela fiol och plugga kuhi ikväll också. Top model får vi nog skita i...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du inne på din fjärde kopp tre säger du? Är det gott? :)



Haha, jag kunde inte låta bli!

2010-11-15 @ 19:25:19
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0