ÄLSKA KOLLEKTIVTRAFIKEN <3

så var man hemma igen efter att man stått och fördrivit tiden i Mjölby två timmar.
Sen ringde mentor-Johan och sa att jag behövde inte åka till skolan eftersom jag redan missat hälften av lektionerna och det bara var mentortid och kör kvar. Då ringde jag pappa, gick och hämtade bilen och åkte hem. Jag fick även en liten peng att köpa mat för, så det blev ett donkenbesök. tjockis.se!

Visserligen hann jag plugga ganska mycket under de där två timmarna, men sur blir man ju! 
För nu har jag ännu mer tid för att plugga. Typiskt, orkar fortfarande inte bry mig om 1800-tals litteratur...

Nu: PIANO! Jag har ju ett alldeles tomt hus, inte ens katten är inne. Då måste man passa på att yla lite!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0