röjig fredagskväll!

Vilken värd kväll hörrni! jag har städat mitt rum och fick lite ryck och rensade lite lådor när jag ändå var igång med dammtrasan. Sen har jag ätit mat och druckit vin med mina föräldrar. hej vuxenpoäng! På det blev det några avsnitt OC och jag tycker att alla som tycker Ryan är ful kan gå och dö. He's charming!! Kanske inte på samma sätt som Seth, men ändå....


Nu ska jag sova jättemycket. Jag är svintrött efter nattens trevliga samtal med Frida. Vi la på vid 1 och sen tog det en timma för mig att sova för jag tänkte på peace and love... Jag har fått ett jättekonstigt mail om funktionärsjobb med information och tider. Jag fattar inget alls! :O
Plus att natten var lite läskig, jag hade verkligen en traumatisk dröm. Jag drömde att det kröp stora skorpioner på mig och jag fick panik (verkligen jättepanik!). Sen var hela golvet och väggarna full med äckliga insekter och även grodor, mamma sa att det var pga vädret i drömmen och att det var insektsdagen? hm?! 

 Lina sa att om man drömmer om grodor har man dåligt självförtroende... hopp...

Sussa sussa sussa!
Jag jobbar 9-18 imorgon och sen blir det besök av två riktigt fina människor. mm, I like it!


Kommentarer
Postat av: Fridis

Ryan ÄR ful! Eller ful är väl ett hårt ord men han är stel och har stor näsa och är ganska tråkig

:)

2010-05-29 @ 09:45:30
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0