Livet som 18-åring

Tiden springer iväg alltså. Skolan slutar om 3 veckor och Matilda tar studenten! Flickan tog körkort idag föresten! Det innebär att jag har max en månad och 4 dagar på mig! ;) 
Tänka sig att hon och jag skulle bli stora, planera krogbesök, lämna skolan, lämna Östergötland osv. Eller. Jag är ju inte där än, men hon ska ju ta studenten och dra till Åre och Tanzania i höst.  Fy vale vad jag kommer sakna henne!
För att ta vara på dessa 3 sista veckorna har vi bestämt 2 (kanske 3) datum att ses. Jag ska till Norrpan nästa vecka och schlagga där i lägenheten hon snart ska lämna. Läskigt, hur kunde hon bli så stor före mig? Jag är fortfarande liten och omogen. Inte alls redo för ett liv utanför skolsalarna.

Sen vet ni vad?! Jag skrev ju om min fika förut, eller att jag skulle gå och fika med Alva och Frida. Jag gick med snabba steg (försenat) till trägårn där vi skulle fika på fiket, men blev överraskad när de satt i gräset med en TÅRTA!! Åh, så fina dom är som hade arrangerat picknick och ett fotoalbum!
Jag har världens största tur som känner dom! 

 Jag har tänkt att bli bättre på att uppdatera med bilder, så här kommer några! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0