Läggdags

Alltså. Hur kan det bara vara tisdag?! Jag är så fruktansvärt trött, går runt som en zombie. Hah. Min körlektion gick så himla sämst, men det gick bara inte att hålla koncentrationen uppe! Visserligen inga gamla tanter påkörda, men idag gjorde vi bara enkla saker och det gick bajs bajs bajs.

Jag kommer inte orka att se på inför eurovision, därför blir det att spela in det. Jag ska nu gå till min säng trots att klockan endast är 19.40. Det här är pain alltså, sova eller kapa av huvudet?? Jag väljer sova.

Mamma säger att jag är stressad och om sanningen ska fram: det är sjukt mycket nu alltså! Konserter, nationella prov, övriga prov, bilkörning, berlinresa, jobb,  möten osv. Jag somnar bara av tanken.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0