I'm yours

Jag sitter här i skolan och kollade nyss in min blogg och upptäckte att stilen är typ asaliten på den här datorn!!! Är det så för er andra också? :) Isånna fall kanske man ska designa om lite...

Värd dag! Jag har haft drama och extra ensemblerep. Nu är det kanske hål (eller PA?) till halv 12 då det blir gemu. På gemun kommer vi få reda på gemuproven (jag vet redan att jag fick VG och var antagligen svinigt nära MVG) och sen blir det lite drama igen och kör. Kör kör kör till 17, då åker jag till NORRKÖPING !!!!

Det är sommar ute och jag ska gå ut och sola tänkte jag.
Sen tänker jag lyssna på den här låten, för den är sommar för mig!


Kommentarer
Postat av: hjennyy

är texten abnormt liten?

Svar: JA

2010-05-31 @ 16:54:26
Postat av: Anonym

extreemt liten haha

2010-05-31 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0