I'm singing oha, I love you Moa

Idag fick solens strålar möte min bleka hud för första gången i år. Jag var hemkommen från stadskörningen vid kl 14 och de 28 graderna och den kvava luften fick mig att slänga mig ner i första bästa solstol. Där hade jag det fint några timmar tillsammans med min Sally i knät. Sen började det regna och mullra, och det gör det fortfarande. Inte konstigt att jag är som tuggummi i huvet.

Nu blir det fortsätta med expedition städa rummet. Ikväll kommer mina bröder som vill fira mig sådär en vecka i efterskott. Helt okej tycker jag allt :)







Nu lyssnar jag på Rybaks nya dänga. Den är jättemysig och förutsägbar. I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0