Dagens äventyr

Vet ni vad!! Idag hade vi det sista läskiga gemu-provet och det var även det väldigt oläskigt. Det är verkligen skönt att det är gjort och att gemu är för all tid slut i mitt liv. Eller det blir väl antagligen mer på folkis, men i resten av mitt gymnasieliv är det sluuuut!!! WOHO! Värt att fira!


vad har jag annars gjort idag? Jo, jag har haft en riktigt mysig konsert i Lambohovskyrkan med ungdomssymfonikerna. När jag kom dit 30 min föresent (tell you why later alligator), med ett skadat finger gick det sisådär jätteskit på repet. Men när det blev konsert så gick det faktiskt mycket väl över förväntan och jag satte vissa grejer som jag inte ens klarat av hemma i mitt fiolrum. Awsome huh?! Dessutom blev jag mer pepp på Berlin (på onsdag åker vi!!!!) och bara längtar efter att sätta mig på den där bussen och dra! Sen fyller jag ju på fredag. AH! Icke att förglömma alltså! 

Som sagt. Jag kom föresent och det var faktiskt inte med flit och inte för att jag planerade dåligt (bara nästan!) Jag blev galen alltså!!! För att komma till Lambohov tog jag 2an. Jag visste när jag var i Lambohov men jag hade ingen aning på vilken busshållsplats jag skulle gå av och sedan tidigare hade jag hört
* gå av vid Konsum
* gå av vid Isberget
* gå av vid Lambohovs centrum

Hur svårt kan det va tänkte jag och oroade mig inte särskilt mycket. Men när jag åkt runt hela Lambohov och inte sett till något centrum över huvudtaget, inget Konsum började jag bli lite nervös. Tillsist hoppade jag av mitt ingenstans och hittade fram genom att fråga en massa snälla tanter. HUR kan det vara svårt att hitta i Lambohov? Det är verkligen aslitet...?
Jag och mitt lokalsinne..

Nä nu ska jag släcka lampan och sova... GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0