Älska gemu. Älska converse.

Det finns nog ingen tröttare människa än jag skulle jag tro. I natt har jag sovit 12 timmar men trots flera koppar kaffe är jag helt slut. Med kännedomen att jag har hundra saker att göra blir jag ännu tröttare. Jag är mest sugen på att lägga mig ner i sängen och stanna där några timmar till. Verkligen inte att göra gemu, körkortsteori, gemu, fiolläxa, gemu, piano, gemu, övningsköra och gemu...

Istället har jag försökt vara så social som möjligt då min bror och svägerska kommit hem från sin 6 veckor långa resa. Jag blir verkligen sugen på att ut och resa, speciellt till Kina där allt är så billigt att de har kommit hem med en helt ny garderob! Visst, de som har sytt de kläderna fick nog inte mycket för arbetet, men ÄNDÅ!
Jag blev överlycklig för min tidiga 18-årspresent. 1 par nya converse. Tydligen hade de valt en ljusblå färg om jag fattade rätt, men kinserna hade gett de den där marinblå och de orkade inte bråka. Fast det gör inget. Jag gillar de marinblåa. De är ju bara nästan lika mainstream som de VITA eller RÖDA. Jag tycker nästan synd när varannan tjej på stan har röda/vita. Orginellt, javisst...? Iallafall när det finns hur många färger som helst att välja mellan! :P

Det snyggaste är ju vita, skitiga converse med en massa hål i.
Exempelvis mina som jag fick när jag fyllde 15... Snart 3 år gamla och typ omöjliga att använda för man ser så trashig ut. Eller mamma säger det....

Nu blev det långt. Kolla! Man gör vad som helst för att slippa det man ska...
CIAO



Fast. Oerhört snygg sko! Nobelpriset till Converseskaparen!


Kommentarer
Postat av: Fridolina

Fin indeed!

På Peace & Love ska du få se mitt bidrag till vita trasiga converse! Tyvärr är dom nästan lite föör trasiga om jag minns rätt ;)

2010-05-02 @ 09:22:06
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0