Varväl

Jag tror jag aldrig har kännt mig så här oinspererad till att blogga, så egentligen är det väl dumt att jag skriver.
Men samtidigt kommer ni, mina kära läsare, bli så besvikna om ni besöker min blogg utan någon uppdatering. Alltså skriver jag en liten summering över helgen, som har varit jättebra, som snart tar slut.

Igår planerade jag, Lovisa och Emilia Ny Generationsrummet på Skolan är Vår. Belive me, det kommer bli asgrymmt med konsert, fika och annat smått och gott. Det peppar vi like craazy. 
Efter det gick jag och Jenny på Alice i underlandet.
Behöver jag säga mer än att jag blev kär?! Färgerna, karaktärerna, skådespelarna. Den var verkligen AMAZING!
Johnny Depp är så grym så det finns inte! Man kände knappt igenom honom!
Men däremot förstår jag inte dom som säger att den var läskig och obehaglig? Jag tyckte den kändes ganska mycket barnfilm, men på ett roligare sätt :)  


Sen har Jenny sovit hos mig inatt och det var mycket uppskattat!!! TILL TUSEN!!!
"min familj brukar kalla mig babe"

Varväl!


Kommentarer
Postat av: Jennnnnnnny

jag ÄLSKAR dig

2010-03-08 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0