Sal(em)ly och Strohrom

Äntligen fredag! Nu sliter jag mig från släkten och sitter med katten och strohromen som vi har flamberat efterätten med.. höhö!
 

Idag har jag annars (förutom varit trött) åkt från linköping till mjölby och tillbaka till linköping med ett tåg 40 minuter senare. Det kallar jag bra planering.

Nu funderar jag på att sova. Är svintrött efter kvällens födelsedagskalas (pappa fyller på tisdag) då hela broderskapet med fruaskapet och barnaskapet plus farföräldraskapet varit här. Det tar på krafterna, men Pelle och jag har dansat och gosat hela kvällen. AAAW. så mycket värt ändå!

OCH IMORGON FOLKET!
Då är det fest! En fest som kostade mig 80 spänn, så jag hoppas det blir asvärt! (och det känner jag på mig att det blir. Alla är peppade like crazy, inklusive mig!)

WUHU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0