Nyttigt liv?

Det är så tråkigt när man har besämt sig för något, men som inte funkar när det sätts i verk.

Igår skulle jag på afrodans. När jag stod och väntade på bussen så visar det sig att alla bussar inne i stan var inställda. Hopp. Det är tyvärr lite långt att gå till Campus, så därför var jag tvungen att ta tåg och buss hem istället...  Tänkte gå en promenad, men när jag kom hem var jag så frusen att jag hamnade under en filt resten av kvällen...

Idag kom jag faktiskt till campus och gymmade en timma. Det var asskönt, till Alphabeat och Jamie Cullum.
Jag kom hem och var på gott humör, men då fanns det semlor hemma. Även mamma och pappa har bestämt sig för att börja deras nya liv igår. Det funkade knappt en dag... Jag kunde ju tackat nej, men hur ofta finns det semlor hemma? Typ, aldrig. Och semlor är gott...

Imorgon hade jag planerat att köra coreboll och free powerdance. Men nu när vi ska ha extra körrep till 17 hinner jag inte med nåt av det. Great! Istället blir det väl att åka hem och flöta lite till. Äta upp all choklad som jag köpte i Österrike.


Att det ska vara så omöjligt att få det rätt, så som jag vill ha det?
USCH. Nu går jag och sover istället. Ska föresten äta lite Milkachoklad innan det...



Kommentarer
Postat av: frida

känner igen det där. köper gymkort för äckligt mycket pengar, blir sjuk och får inte träna på två till tre veckor. oväärt.

men fan va snygga vi kommer va i grekland ;D

2010-03-03 @ 12:31:22
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej det är det inte även fast jag behöver det egentligen haha. Ska be om ursäkt för att jag kanske verkade en aning otrevlig när jag inte hälsade på dig i måndags men såg inte att det var du förrens jag tänkte efter lite :)

2010-03-03 @ 17:17:58
URL: http://eelynandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0