Ms Beach 2010 till Greeeekland!

Inte för att skryta, men det gör ont att slå sig ner på toasitsen. stört mycket träningsvärk har jag nu. Kroppen kände fortfarande av måndagens bodycombat-pass när jag och Frida körde Coreball och Free Power Dance idag. Och nu några timmar efter kan jag inte ta ett steg utan att känna varenda kroppsdel.
Nåja. Lite kul är det ju faktiskt och ska man vara ms Beach 2010 så gäller det att jag sätter igång! :)
Imorn blir det coreball igen, det är verkligen asskön styrketräning. Värt med träningskortet, trots att det kostade en förmögenhet!  


Föresten, nån som vet varför min pappas voddler fungerar, fast inte mitt?
(hur rättvist är det...?)


Sleeptime!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0