Jag saknar Matilda

Tänka sig, det blev en ganska värd dag det här också, fast på ett mer slappt sätt.
Efter en massa tv-tittande med Amanda kom Frida och Erik och intog Amandas plats.
Vi åt våfflor, tittade på simpson, family man, desperate housewifes och grey's anatomy. Alla tre somnade i tv-soffan, men det var bara mysigt. Jag gillar Frida och Erik, dom är sötaste paret ever och jag gillar att vara med dom två. 

Sen kom Alva som hade mycket mer energi än oss andra tillsammans! Söt tjej alltså! ;)

Asvärt att bo här ensam i en lägenhet. Det har varit full rulle hela tiden, alla vill hänga med mig! ;)
Nu är det dags att sova och jag känner inte ens pirr i magen. Sådan där "jag är ensam i en lägenhet"-pirr.
Jag som brukar vara ganska nojjig annars. haha!

GODNATT


PS! Jag saknar Matilda!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar dig mer. faktiskt.

2010-03-21 @ 23:57:01
Postat av: Frida

(family guy)

Jag gillar att umgås med er också, älskar att kombinationen fortfarande funkar! Kanske blir visit i Berga snart igen? :)

2010-03-24 @ 17:14:35
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0