Come sunshine

Det här vårvädret vet hur man gör mig på strålande humör! Nu har den första vårfikan utomhus avklarats, med en världens bästa Frida på Espresso house. Det blev en massa snack om sommaren och galet vad vi längtar!!! Det blev en massa psykiskt plågeri också när vi gick runt i affärerna och drömde oss bort: "Tänk dig den här i Grekland..." "Fatta den här till solbrända och jeansshorts..." Det är inte lätt att leva snålt när man har sådan sommar att se fram emot!

Sen visade det sig att Timo Räisänen hade vägarna förbi på skivlagret där han spelade några nya låtar och signerade lite.Man kan inte låta bli att älska Timo! Dessutom att att han kände igen både Arvid och Frida plus frågade efter Arvids mamma är ju asgull!

Dagen avslutades med ett fint besök av världens bästa Matilda. Äntligen. Det blev kinamat, skräckis, kladdkaka och en massa mys och prat! Det blev sent, sådär som vi är bra på, men asvärt! Me like!!  


Nu ska jag till stan och shoppa upp lite upphittade pengar. Jag är jättesugen på den här skon. Jag älskar Stadiums skoreklam, så mycket fina färger att man blir helt virrig. Dock visade sig den här vara av herr modell och det finns inte tillräckligt små storlekar för mig. Annars skulle jag lätt sväva fram på knallblå sneakers i vår!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

indeed, äckligt snygg sko!

Hade passat bra till ett par jeansshorts!

2010-03-28 @ 18:24:06
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0